اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۸۰۴۱۷
نایب رییس کمیسیون شوراها:

موتور محرکه دولت با حضور مدیران جوان سرعت بیشتری می‌یابد

موتور محرکه دولت با حضور مدیران جوان سرعت بیشتری می‌یابد
نایب رییس کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور گفت: با اجرایی شدن قانون منع بکارگیری بازنشستگان خونی جدید در رگ مدیریت کشور تزریق می‌شود و فضا را برای استفاده از ظرفیت‌های جوانان مهیا می‌سازد.
۱۵:۱۰ - ۰۸ مرداد ۱۳۹۷
وانانیوز|

سیدحمیدرضا کاظمی در گفت‌وگویی با اشاره به تاثیر قانون منع بکارگیری بازنشستگان در بدنه اجرایی کشور، بیان کرد: نسل اول انقلاب همچنان در بدنه مدیریتی کشور باقی مانده‌اند در صورتی که جوانان خوش فکر و تحصیلکرده و توانمند در پشت سر این مدیران جای گذاشته شده‌اند. مجلس به این نتیجه رسید که باید خونی جدید در رگ مدیریت کشور تزریق شود و فضا برای روی کار آمدن جوانان فراهم شود.

وی در ادامه بیان کرد: با اجرایی شدن این قانون جوانان امیدوار خواهند شد که دولت به آنها نیاز دارد و از ظرفیت آنها استفاده خواهد کرد. با اجرایی شدن این قانون جوانان با ذوق و انگیزه و توانمند در جایگاه‌های مدیریتی کشور قرار می‌گیرند. مجلس به دنبال ایجاد فضای جدید در مدیریت کشور است.

نماینده مردم پلدختر در مجلس اظهار کرد: موتور محرکه کشور، مدیریت کشور است. مدیریت یک جوان می‌تواند این موتور را به گردش سریع در بیاورد. از نظر من موتور محرکه دولت با حضور مدیران جوان با سرعت بیشتری حرکت خواهد کرد.

وی در پایان گفت: اجرایی شدن این قانون امید را در دل جوانان ایجاد می‌کند و فرصت‌های شغلی لازم را برای آنها به دنبال خواهد داشت. مجلس به دنبال ایجاد امید در جوانان است تا به آنان بگوید که تحصیل و تلاش نتیجه‌بخش خواهد بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین